Het Besteloverzicht bevat een lijst met producten die zijn besteld na een doorverwijzing van Partner en biedt informatie over hoe de klant werd verwezen (of gelinkt) naar het product. Het overzicht bestaat uit drie delen; een deel met details over de items die zijn besteld tijdens de opgegeven periode,de items die tijdens de periode wel klikken hebben gegenereerd maar uiteindelijk niet zijn besteld in die periode en tenslotte een samenvattingsgedeelte.
Hoe gebruik ik de nieuwe besteloverzichten om producten met veel potentieel te identificeren?Kolomdefinities
Een opmerking over de tijdsperioden van het overzicht
Het overzicht toont alleen de klikken en bestellingen voor de opgegeven tijdsperiode. Partners krijgen binnen het 24-uursessievenster punten voor items die in het winkelwagentje zijn geplaatst, en vervolgens binnen 90 dagen vanuit de winkelwagen zijn gekocht. Over kortere perioden is het mogelijk om bestellingen zonder klikken of klikken zonder het verwachte aantal bestellingen in te zien. Het is bijvoorbeeld mogelijk om bestellingen die lang geleden in een winkelwagen zijn geplaatst te zien en dus geen klikken te hebben binnen het tijdsbestek. Het is ook mogelijk om klikken te zien die kunnen hebben geresulteerd in toevoegingen aan de winkelwagen, maar waarvan de klant nog niet heeft besloten om af te rekenen.
Een opmerking over het gedeelte "Items zonder bestellingen"
In dit gedeelte worden items weergegeven die directe koppelingen hebben gegenereerd, maar waarvoor in de opgegeven periode geen bestelling is gegenereerd.