- Hoe verhoog ik mijn aanvraagcijfer?
- Zijn er voorwaarden verbonden aan het gebruik van de Product Advertising API?
- Kan ik controleren of mijn links naar mijn account doorverwijzen?
- Kan ik partnerlinks in een mobiele app integreren?
- Kan ik gegevens van de Product Advertising API in mijn app gebruiken?
- Hoe kan ik specifieke itemdetails als prijzen, ASIN, afbeeldingen en recensies opvragen?
- Hoe kan ik verifiëren of mijn toegang tot de Product Advertising API actief is?<
- Ik heb een fout met mijn Product Advertising API-aanvraag ontvangen
- Waar kan ik mijn toegangssleutel vinden?
Hoe verhoog ik mijn aanvraagcijfer?
Het aantal aanvragen dat je van de API ontvangt, is gerelateerd aan de Amazon-sales die je verkeer genereert. Klikken je bezoekers op links die afkomstig zijn van je aanvragen aan de Product Advertising API (PA-API), ga dan naar Amazon en doe de aankopen; die aankopen accumuleren. Wanneer die aankopen naar eindconsumenten worden verzonden, verdien je advertentievergoedingen en gaat het aanvraagcijfer dat we je van de API geven omhoog (tot aan een plafond) op basis van de totale verzonden omzet. Voor het berekenen van je aanvraaglimiet gebruiken we uitsluitend de verzonden omzet die afkomstig is van URL's die aan de Product Advertising API zijn gekoppeld.
Elke account die voor toegang tot de Product Advertising API wordt gebruikt, heeft recht op een initiële gebruikslimiet van 1 aanvraag per seconde. Elke account ontvangt nog eens 1 aanvraag per seconde (tot maximaal 10) voor elke $ 4600 aan verzonden omzet die aan de aan je Product Advertising API-account gekoppelde Partner-account toe te schrijven is binnen een aansluitende periode van 30 dagen (ca. $ 0,11 per minuut).
Je kunt er zeker van zijn dat je verkopen aan je aanroepen van de Product Advertising API worden toegekend door het volgende te controleren:
- Voor het teruglinken naar Amazon gebruik je alleen links waarin de API voorziet.
- Je Partner-account en Product Advertising API-account gebruiken dezelfde Amazon-account (of e-mail).
- Je plakt je Partner-tag in al je aanvragen aan de API. Zie onze documentatie voor details over hoe je een Partner-tag verkrijgt.