- Kan ik controleren of mijn links naar mijn account doorverwijzen?
- Zijn er voorwaarden verbonden aan het gebruik van de Product Advertising API?
- Kan ik partnerlinks in een mobiele app integreren?
- Kan ik gegevens van de Product Advertising API in mijn app gebruiken?
- Hoe kan ik specifieke itemdetails als prijzen, ASIN, afbeeldingen en recensies opvragen?
- Hoe kan ik verifiëren of mijn toegang tot de Product Advertising API actief is?<
- Hoe verhoog ik mijn aanvraagcijfer?
- Ik heb een fout met mijn Product Advertising API-aanvraag ontvangen
- Waar kan ik mijn toegangssleutel vinden?
Kan ik controleren of mijn links naar mijn account doorverwijzen?
Gebruikers kunnen dat zelf controleren zonder hulp. Als je links gebruikt die door de Partner-website zijn gegenereerd, kun je je Store-id checken nadat je de link of code aan je website hebt toegevoegd. Klik als je je website updatet op de link die je wilt controleren en kijk of je Store-id of Tracking-id in de URL verschijnt. Meestal wordt het als '&tag=(store/tracking ID)' binnen de URL weergegeven. Of je kunt, als je de links eenmaal aan je website hebt toegevoegd, contact opnemen met de Partner-klantenondersteuning om te controleren of de items aan je unieke Partner-id gekoppeld of 'getagd' zijn. Hiervoor geef je dan de website-URL op waarop de links weergegeven worden.
Als je zelf een link aanmaakt, kun je ook de Link-checker hieronder gebruiken. De tool Link-checker is bedoeld voor het checken van links die je zelf hebt aangemaakt of gemodificeerd buiten het Partnernet om. Houd in gedachten dat de links die je via het Partnernet aanmaakt, automatisch juist gecodeerd worden voor de Tracking-id die je hebt geselecteerd; daarom werkt de Link-checker niet met links die via het Partnernet zijn aangemaakt.
Je kunt contact met de klantenservice opnemen per telefoon, e-mail of chat via onze pagina Neem contact met ons op