- Ik heb een fout met mijn Product Advertising API-aanvraag ontvangen
- Zijn er voorwaarden verbonden aan het gebruik van de Product Advertising API?
- Kan ik controleren of mijn links naar mijn account doorverwijzen?
- Kan ik partnerlinks in een mobiele app integreren?
- Kan ik gegevens van de Product Advertising API in mijn app gebruiken?
- Hoe kan ik specifieke itemdetails als prijzen, ASIN, afbeeldingen en recensies opvragen?
- Hoe kan ik verifiëren of mijn toegang tot de Product Advertising API actief is?<
- Hoe verhoog ik mijn aanvraagcijfer?
- Waar kan ik mijn toegangssleutel vinden?
Ik heb een fout met mijn Product Advertising API-aanvraag ontvangen
De Amazon Product Advertising API geeft fouten in drie categorieën, zodat je gemakkelijk kunt bepalen hoe je het probleem het beste aanpakt:
- '2XX'-fouten worden veroorzaakt door fouten in de aanvraag. In je aanvraag kan bijv. een vereiste parameter ontbreken. Het foutbericht in de respons geeft een indicatie van wat er verkeerd is.
- '4XX'-fouten zijn niet-voorbijgaande fouten. Dien de aanvraag opnieuw in als je deze fout ontvangt.
- '5XX'-fouten zijn voorbijgaande fouten die uit een intern probleem bij Amazon voortvloeien. Fout 503 betekent dat je aanvragen te snel indient en je aanvragen worden gesmoord. Vertraag in dit geval de snelheid waarmee je aanvraagt tot één aanvraag per seconde.
- Als dit niet helpt je fout te diagnosticeren, raadpleeg dan de Gids Aan de slag voor meer details over de kwestie. In de Gids Best practices vind je nog meer suggesties.
- Kun je daar geen informatie vinden waaraan je iets hebt, post je vraag dan op de Product Advertising API-fora. Veel ervaren leden van het Amazon Partnerprogramma nemen regelmatig deel aan de fora en beantwoorden vaak vragen.