- Ik heb mijn betaling niet ontvangen
- Wanneer word ik betaald?
- Wanneer eindigt de maand?
- Moet ik een factuur sturen om een betaling te ontvangen?
- Hoe bekijk ik mijn betalingsgeschiedenis?
- Wanneer zie ik mijn inkomsten in de Betalingsgeschiedenis?
- Waarom heb ik een negatief accountsaldo?
- Wat gebeurt er met mijn advertentievergoeding als deze de minimumdrempel voor betalingen niet haalt?
- Veelgestelde vragen over automatische melding voor problemen met directe stortingen
Ik heb mijn betaling niet ontvangen
Directe storting
- Als je rekeninggegevens correct zijn, neem dan contact met ons op via de pagina Contact zodat we verder onderzoek kunnen doen.
- Werk de rekeninggegevens bij als deze onjuist zijn.
- Het opnieuw versturen van je betaling duurt minimaal 12 werkdagen.
Cadeaubon
Controleer alle spam- en junkmappen aangezien de e-mail met claimcodes door je e-mailvoorkeuren naar deze mappen kan worden verplaatst. Als je de e-mail na het controleren van alle mappen nog steeds niet hebt kunnen achterhalen, neem dan contact met ons zodat we verder onderzoek kunnen doen.
Cheque
Wacht totdat er 4 weken voorbij zijn vanaf de datum waarop de cheque is uitgegeven. Als je de cheque op dat moment nog steeds niet hebt ontvangen, controleer dan of je adres correct is. Houd er rekening mee dat voor elke adresregel maximaal 35 tekens mogen worden ingevoerd. Plaats indien mogelijk extra informatie in een tweede adresregel.
Als het adres correct is, neem dan contact met ons zodat we verder onderzoek kunnen doen. Het kan zijn dat we de oorspronkelijke cheque ongeldig moeten maken en een nieuwe cheque moeten uitgeven. Het duurt meestal 2-3 weken om de betaling bij de bank te verifiëren, de originele cheque ongeldig te maken en de nieuwe cheque opnieuw te versturen naar het juiste adres.
Als het adres niet correct is, werk dit dan bij en neem vervolgens contact met ons zodat we kunnen verzoeken dat de cheque opnieuw wordt uitgegeven. Het duurt meestal 2-3 weken om de betaling bij de bank te verifiëren, de originele cheque ongeldig te maken en de nieuwe cheque opnieuw te versturen naar het juiste adres.
* Vermeld de betalingsdatum en het bedrag wanneer je contact met ons opneemt over een ontbrekende betaling.
Wat gebeurt er als ik mijn betaalmethode wijzig?
Je kunt je drempel op elk gewenst moment wijzigen, maar dit moet vóór de eerste dag van de betalingsmaand zijn ingediend om effectief te zijn. Als de betaalmethode na de eerste van de maand wordt gewijzigd, is deze niet van toepassing op de betaling die die maand wordt uitgevoerd, maar pas op de betaling die de volgende maand wordt uitgevoerd.
Bijvoorbeeld: Als je wilt dat je betaling over januari wordt betaald met een cadeaubon in plaats van per cheque, moet je de betaalmethode wijzigen voordat de betaling over januari in maart wordt uitgevoerd. Dit betekent dat de betaalmethode vóór 1 maart moet worden bijgewerkt om de betaling over januari te kunnen betalen met een cadeaubon. Als de betaalmethode na de 1e van de maand wordt gewijzigd, is deze pas de volgende maand van kracht, dus in dit voorbeeld, als de betaalmethode pas na de 1e wordt bijgewerkt, zal de betaling die in maart wordt uitgevoerd nog volgens de oude betaalmethode gaan en de nieuwe betaalmethode wordt gebruikt voor de betaling die in april wordt uitgevoerd.