- Het e-mailadres van de gebruiker met volledige toegang wijzigen
- Kunnen meerdere personen toegang krijgen tot mijn account?
- Wat is het verschil tussen de drie gebruikersfuncties (Volledige toegang, Toegang tot overzichten en Basistoegang) die aan mijn account zijn gekoppeld?
- Toevoegen/verwijderen van gebruikers en opnieuw toewijzen van gebruikersfuncties
- Wat moet ik doen als ik iemand per ongeluk uitnodig op mijn account?
- Hoe verwijder ik een gebruiker van mijn account?
Het e-mailadres van de gebruiker met volledige toegang wijzigen
Je moet de accounthouder zijn (gebruiker met volledige toegang) om deze stappen uit te voeren:
- Om je nieuwe e-mailadres als een nieuwe gebruiker toe te voegen, log je in op Partnernet met je huidige e-mailadres en de bijbehorende wachtwoordcombinatie.
- Beweeg de muis over je e-mailadres en klik op 'Accountinstellingen'.
- Klik op 'Accountgebruikers beheren' om naar de pagina Gebruikers beheren te gaan.
- Klik op 'Gebruikers toevoegen'
- Voer je nieuwe e-mailadres in het eerste invoerveld in en klik op Uitnodiging versturen. Je ontvangt een e-mailuitnodiging om een Partner-accountgebruiker op het nieuwe e-mailadres te worden. Vergeet niet om uit te loggen van Partnernet.
- Activeer je account op Partnernet met behulp van de link in de e-mailuitnodiging.
- Ga terug naar Partnernet en log in met je oude e-mailadres.
- Ga opnieuw naar de pagina 'Gebruikers beheren'. Je zou nu je nieuwe e-mailadres moeten vinden onder 'Huidige gebruikers'.
- Om van je nieuwe e-mailadres het primaire adres voor je account te maken, wijzig je het dropdownmenu voor gebruikersfunctie naar 'Volledige toegang' en klik je op Wijzigingen opslaan. Je nieuwe e-mailadres wordt nu het primaire contact voor je Partner-account.
- Om je oude e-mailadres te verwijderen, log in op Partnernet met je nieuwe e-mailadres en wachtwoord. Selecteer Accountinstellingen en ga naar de pagina 'Accountgebruikers beheren'. Kies Verwijderen naast je oude adres en klik vervolgens op 'Wijzigingen opslaan' om te bevestigen.