- Kunnen meerdere personen toegang krijgen tot mijn account?
- Wat is het verschil tussen de drie gebruikersfuncties (Volledige toegang, Toegang tot overzichten en Basistoegang) die aan mijn account zijn gekoppeld?
- Toevoegen/verwijderen van gebruikers en opnieuw toewijzen van gebruikersfuncties
- Het e-mailadres van de gebruiker met volledige toegang wijzigen
- Wat moet ik doen als ik iemand per ongeluk uitnodig op mijn account?
- Hoe verwijder ik een gebruiker van mijn account?
Kunnen meerdere personen toegang krijgen tot mijn account?
Ja. Om toegang tot anderen te verlenen, log in op Partnernet met je primaire e-mailadres. Selecteer 'Accountinstellingen' in de rechterbovenhoek van de hoofdpagina, kies 'Accountgebruikers beheren en je primaire e-mailadres selecteren'. Voer onder 'Nieuwe gebruiker toevoegen' de e-mailadressen in van de personen die je wilt toevoegen. Elke nieuwe gebruiker ontvangt een e-mailuitnodiging met een link naar Partnernet. De eerste keer dat een nieuwe gebruiker inlogt, ontvang deze een bevestigingscode en wordt gevraagd om deze naar jou te versturen voor verificatie en aanvaarding. Nieuwe gebruikers kunnen wijzigingen aanbrengen in de accountgegevens (URL, contactgegevens, siteprofiel) op Partnernet. Ze hebben ook toegang tot het Build Links-tool. Het primaire e-mailadres, de informatie over de ontvanger en de betaalmethode kunnen echter alleen worden gewijzigd door iemand die inlogt met het primaire e-mailadres en wachtwoord.