Nederland

Partnernet is nu beschikbaar in meerdere talen

  1. Waarom is dit interessant voor mij? Je kunt navigeren in Partnernet in de taal van je keuze, net zoals op de Amazon website. Kies je taal aan de hand van de taalkiezer op Partnernet of Amazon Retail en vernieuw meteen je gebruikservaring. We onthouden je voorkeuren zodat je de volgende keer als je inlogt de inhoud te zien krijgt in de door jou gekozen taal.
  2. Uit welke talen kan ik kiezen? We ondersteunen alle talen die worden aangeboden op de Amazon-website. Zie ook de actuele lijst hieronder:


Land

Taal

AE

Engels

AU

Engels

BR

Portugees

CA

Engels, Frans

CN

Chinees, Engels

DE

Engels, Duits, Pools, Tsjechisch, Turks

ES

Spaans

FR

Frans

IN

Engels, Hindi

IT

Italiaans

JP

Japans, Chinees, Engels

MX

Spaans

TR

Turks

UK

Engels

US

Engels, Spaans

  1. Ik wil links naar producten creëren die openen met een specifieke taal voor mijn klanten. Hoe doe ik dat? Je kunt dit doen door op de Amazon-website de taal van je keuze te selecteren en vervolgens via de SiteStripe-werkbalk te klikken op ‘link maken’ (get link). De taalvoorkeur wordt dan automatisch opgenomen in de link. 
  2. Ik wil geografisch-gerichte links creëren en door Partnernet bladeren in de taal van mijn keuze, is dit mogelijk? Vanzelfsprekend. Je taalvoorkeur binnen Partnernet en je omleidingsvoorkeuren binnen OneLink beïnvloeden elkaar niet. Je kunt je favoriete taal kiezen op Partnernet, waardoor je browse-ervaring volledig op jou als partner is afgestemd. Los hiervan kun je OneLink gebruiken om je klanten om te leiden naar de meest geschikte Amazon Retail marketplace op basis van hun locatie. Opmerking: OneLink is enkel beschikbaar voor partners die momenteel geregistreerd zijn binnen het VS-Partnerprogramma.
  3. Ik heb verschillende secundaire gebruikers met toegang tot Partnernet, die allemaal verschillende talen spreken: hoe gaat dit in zijn werk? Gebruikers kiezen hun taal op basis van het unieke e-mailadres dat gekoppeld is aan hun account. Individuele gebruikers op jouw account kunnen hun eigen taalvoorkeur kiezen zolang ze inloggen met een apart e-mailadres.
  4. Ik ben van gedachten veranderd en wil mijn taalvoorkeur aanpassen, hoe doe ik dit? Je kunt je taalvoorkeur op elk moment aanpassen. Telkens wanneer je je taalvoorkeur aanpast, zul je een e-mail ontvangen waarin de wijziging wordt bevestigd.
  5. Ik selecteerde een taal op de Amazon website maar zie deze niet op Partnernet. Hoe komt dit? In enkele gevallen is het mogelijk dat een taal die beschikbaar is op Amazon Retail nog niet beschikbaar is op Partnernet. Mocht je vragen hebben, neem dan contact op met de klantenservice of ons Contactformulier.
  6. Ik selecteerde een taal op Partnernet maar de content is niet gewijzigd. Hoe komt dit? Het spijt ons dat je problemen ondervond bij het instellen van je taal. Als dit vaker voorkomt, contacteer dan de klantenservice via Partnernet op de paginaContact (Contact us).
  7. Biedt jouw klantenservice service aan in meerdere talen?Nee, de klantenservice is in elk land enkel te contacteren in de standaardtaal van dat land.
  8. Welke taal is leidend? Partnernet biedt de voorkeurstaal voor jouw gemak. De standaard taal van het land, inclusief de Exploitatieovereenkomst (tenzij anders vermeld in de overeenkomst), is de definitieve versie.
  9. Is de Exploitatieovereenkomst beschikbaar in mijn voorkeurstaal? We bieden geen vertalingen van de Exploitatieovereenkomst in alle talen. In verschillende landen zijn echter vertalingen beschikbaar om het je makkelijker te maken. Wanneer je een vraag hebt over deze documenten, kan je ons altijd bereiken via het formulier op Partnernet Contact.